söndag 29 augusti 2010

Bring it on..............
HÖSTEN !

Hur vet man att det är höst? 
JO :)
1. Det blir kallare i luften och det blir mörkare fortare. 
2. Man blir sugen på att krypa upp i soffan och tända massor av ljus.

3. Min kära man har börjat jobba igen. Just nu sitter han på ett flyg på väg till Sverige hans första vecka blir  där :) 
Han har fått en lång lista på saker som han skall ha 
med sig hem till sin kära fru. 
Glöm inte :) 
Har jag sagt att jag älskar dig :)

4. Man bjuder hem vänner och bjuder dom på en härlig 
älgstek med svartvinbärs gelé :) 
och hemmagjord vaniljglass med varma hjortron.  
Tack Angelica och Luke för en mysig kväll.
Ja här är några tecken på att hösten har nu anlänt. 
Nu skall jag ta mig en kopp kaffe  och krypa upp i soffan och bara njuta av dagen.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Hej du !
    Ja här känns det oxå höst ,men du glömde en sak :
    att äntligen få börja använda stövlar !!!! Det har jag längtat efter :-)
    Hur gick det med dit lilla projekt förresten ? Är det klart eller vad har hänt ?

    Ha en härlig vecka som gräsänka min bästa L ,då är vi två för mr T har jour så jag blir nog själv jag med.

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails