söndag 19 september 2010

Mysigt med skog.....

Jag skulle nog kunna tillbringa hela mitt liv i skogen :) 
Jag älskar hur det luktar i skogen :)
Jag älskar alla motiv som finnas att ta kort på i skogen :)

Ja idag har vi varit i New Forest igen. 
Nu när det börjar bli höst så börjar vi komma tillbaka hit 
rätt ofta det känns så höstligt här :)
Så vi bestämde att ta söndags promenaden här 
Så vacker natur och vackra djur är lite här och där
det finns åsnor
hästar

kor
och nu har man släppt ut grisarna med :)
Så gulliga :)
vad som också är gulliga är min två älsklingar
Idag är det dags för min man att åka till Kenya 

Så jag såg till att ta så många kort som möjligt på honom innan

här prövar vi sportläget på kameran
fungerar bra, 
snyggt hopp älskling :)
Ja och så ett kort på mig med :)
inget sportläge ;)
Nej nu skall jag krama på min älskade man innan han åker :)
Ta hand om er min vänner
Vi syns snart igen.
KRAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Efter din fotokurs kommer du ju va expert! Borde kanske ta och lära mig min systemkamera också
    Kram //Hanna

    SvaraRadera
  2. VILKA FINA BILDER!!! Hästen naaaw... as söt :D Saknar er sjukt mycket!! kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails