torsdag 23 september 2010

Jiphiii vad......

glad man blir.
I går var jag och vägde mig igen.
Ja nu gick jag inte ner mer än 0.5 kg 
MEN 
det är dock neråt :)
 Ja den vecka som varit så stoppade jag i mig massor av godsaker både fredag, lördag och söndag. Sedan har jag inte räknat mina points. 
MEN 
jag har tränat riktigt bra och resterande av vecka har jag ätit ordentligt och skött mig så jag är 
OERHÖRT
glad av denna viktnedgång.

Nu har jag siktet inställt till nästa vecka, jag skall då förlora cirka 2,5 lbs vilket är cirka 1.25 kg. Då har jag hittills förlorat 50 pound vilket är ca:25 kg. 
Hur skall jag lyckas med detta jo genom att träna riktigt ordentligt och 
INTE 
äta några av dessa goda bullar. 
Jaha vi får se hur det går :)
Ta hand om er 
så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Jäääääääääätte grattis . Du är bäst :-)
    Kramar fr oss

    SvaraRadera
  2. Jag är stolt över dig. Puss från din man.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails