fredag 27 augusti 2010

Jaha då var man......

den nya Ernst Kirschsteiger :)

Jag har nu ¨pratat¨ med vardagsrummet och det har nu talat ut :)

Det ville ha en liten uppfräsning 
Så nu har vi målat väggarna med färgen Clay :)
Vill ni har färgprov här kommer det :)

Mannen i mitt liv har snickrat ett jätte fint brickbord 
som jag i morgon skall måla vit :)
BARFOTA !!
Nej är du Ernst nu :) 
Näää jag som trodde att jag var det :)
Ernst/Lisa har varit ute i skogen, 
tänk vad naturen kan tala dom fina grenarna hittade
 jag ute som bara ville komma in till oss.
Här kommer lite fler bilder på vårt projekt 
nu skall jag vara tyst så får ni bara njuta av bilderna istället :)


Just nu sitter vi och njuter i vårt nya vardagsrum.
I morgon skall vi ut och shoppa presenter som min kära man 
skall ha med sig till Sverige. 
Han åker till Jönköping nu på söndag. 
Så nu skall jag se vad jag skall måla om under tiden :)
Jag har så mycket höstkänslor i kroppen vill bara göra fint och mysigt inne, 
dom senast dagarna har det varit lite regnigt så då är det perfekt att göra inneprojekt
Nej nu skall jag fortsätta att mysa :)
Ta hand om dig så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAM








2 kommentarer:

  1. Hej på er fam Kirchsteiger !
    så som ni fixar måste ni snart köpa huset och döpa om det till The English Törnrosdal :-)
    Vad fint det blev tänk vilken skillnad det är mot förra sommaren !!!!
    Ska bli spännande att se Mattias snickrande oxå.
    Ja förresten så tackar Mr T så mycket för kommentarerna men vi har precis för oss att nån av manligt kön ordnade en så fantastisk och romantisk födelsedag åt nån av kvinnligt kön så frågan är vem som har satt press på vem :-)
    Ha det nu så bra och har M tid över i Jkpg så slå en signal.

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt och fint vardagsrummet blev :) Kram Hanna

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails