söndag 22 augusti 2010

Vad skönt det kan....

kännas när man är tillbaka i sina rutiner igen. 
Nu har ju min kära man semester minst en vecka till, men vi har redan börjat kommit tillbaka till våra rutiner när det kommer till motion och mat. 
Idag började vi med ett pass på gymet 
kändes jättetungt  
 men det känns så skönt efteråt man får så mycket energi.
Vi har tagit den energin och spenderat dagen i våran trädgård.

Våra buskar har fått en lite uppfriskning, 
så nu ser det fint ut igen.
Min kära man har snickrat på en liten grej till mig den får ni 
se sedan när den är helt klar.
Jag tror till och med vi smittade av oss på våran granne :)

Dom här bären bor bara utanför våran trädgård.
Idag har våran kära grannen varit och plockat en skål full med 
björnbär hon skulle göra en paj sa hon. 
Det var ett bra förslag tyckte jag :) 
Bara efter en timme kommer hon till oss med en 
supergod smulpaj med björnbär 
vilken bra granne man har :) 
I morgon skall vi ut på en liten utflykt bara jag, min kära man och våra hundar.
Det skall bli mysigt
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Ha så kul på utflykten,spännande attse vad ni hittat för mysställe denna gången :-)
    Vi vill ha massor av tips på Scottland runt Edinbury ,innan 5 sept då det äntligen bär av.Nu jobbar T igen ,en veckas semester förra bara svichade förbi.
    ta hand om er .
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hitta er här! Och på ett lustigt vis också, världen är allt liten.
    Hoppas allt är bra med er! Hälsa vovvarna från mig och Vilda :)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails