fredag 2 juli 2010

Jaaaaaaaaaaa........

nu har jag äntligen fått den. 
Visst är den vacker :)
Nu kommer nog teet att smaka helt fantastiskt :) 
Det tror i alla fall kronprinsessan
Får det vara en kopp te?
Vilken fotomodell :)
På tal om te så tog jag kronprinsessan och hennes familj till mitt 
favorit ställe ett afternoon tea ställe i New Forest
MUMS
Det var verkligen gott, det kan jag nog tänka mig göra om igen 
vill någon följa med :)
Vi fick sitta i deras vackra trädgård



Dessa blommor ser helt fantastisk ut :)
Nej nu skall jag vinka adjö till kronprinsessan och hennes familj för idag 
åker dom till London och stannar några nätter där. 
Jag skall nu förbereda mig för nästa torsdag skall jag åka till 
SVERIGE
jag längtar så
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Vilken underbar blogg! Jätte avund på allt romantiskt!!! Vi ses snart

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails