onsdag 30 juni 2010

Äntligen har hon anlänt........


Ja det har varit lite tyst på bloggen på senast tid :)
Men med 27 graders värme så har jag prioriterat stranden istället :) 
Så nu har man äntligen fått lite färg på dom vita benen. 
Men nu så tänkte jag berätta lite för er vad som hänt dom senast dagarna. 
HON HAR ANLÄNT
Kronprinsessan med familj, kom i söndagskväll.
ÄNTLIGEN :)
Nu skall vi ha en helt fantastisk vecka med sol, bad och mycket shopping.
MEN vi börjar med sightseeing :)
I måndags var vi i Longleat det är en väldigt stor djurpark, där kunde man åka på safari och se alla olika typer av vilda (afrikanska mest) djur.
Här kommer en....
ja ett afrikanskt djur :)
Detta var i början av safarin och efter detta kort så lägger min kamera av (batteriet) så det är det ända kort som vi har på denna fantastiska djurpark. Vilken tur att vi skall göra om trippen 
med min mans bror och hans familj när dom kommer. :)
Men vi hade en helt fantastisk dag med mycket skratt 
framför allt från prinsessan hål :)
Så i går tog vi bilen och åkte till Bath
Äntligen kan jag få köpa min tekanna tänkte jag.
Sagt och gjort gick men glädje steg till butiken, 
¨Nej tyvärr den är slut, och den får vi nog inte in igen¨
Ni kan tänka er hur det låter i min hjärna ¨screeeeeeeeetch¨
MEN
sa hon i andra andetaget jag kan ju ringa en av våra andra butiker och kolla om den finns där och ta hem den till dig :)
Ja snälla gör det
och tro det eller ej 
DEN FANNS 
Vilken tur jag har av ren glädje kunde jag ju inte motstå denna vackra skål som är av samma serie
Nu väntar jag bara på att dom skall ringa från affären 
och säga att den kommit så skall jag åka och hämta den :)
Tänk vad lite det behövs för att jag skall bli glad:)
Nej nu skall jag ta och koka mig en kopp kaffe och förbereda mig för idag skall jag till hårfrisören igen och klippa och slinga mitt hår och sedan en 
afternoon tea 
med prinsessan och hennes familj.
Ta hand om er så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Jaså är det Prinsessan Törnrosdalen du har på besök. Det var en söt sån :-)
    Å vilken tur att kannan var slut så du fick köpa skålen . Smart !!!! den ska jag köra med tack för tipset hihi.

    Nu är det inte länge kvar :-)
    Vi hörs Kraaaaaaaam och hälsa resten av fam H-berg

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails