onsdag 7 juli 2010

Vilken tur...........

att man startar dagen med en bra frukost, 
med egen odla smultron mums !
Ja detta behövde jag idag för idag var det en späckad dag med massor att göra.
Började att ta en riktig långpromenad med hundarna.
Sedan förbereda jag det jag hade bakat 
En rocky road brownie och
sommar bakelser med lite ätbart glitter som 
jag har hittat i en liten bakaffär :)
Jaha en dusch nu och sedan vidare till Grillfesten som var på Mattias jobb
Ett uterum som det var dukat och mysigt jag och Mattias har bestämt att vi skall fixa en Midsommar fest här nästa år, visst skulle det vara mysigt med den omgivning :)
Ja vi var många på festen med det behövde vi vara för det var en hel gris som skulle ätas :) 
Lilly fick också smaka :) 
Det tyckte hon om.
Efter avslutade fest så hem igen och tog på mig träningskläder för att träna i 1 timme och 30 minuter.
Tokig ?
Ja jag tror jag har slagit huvud i något hårt :)
Nu har jag kommit hem och jag precis packat klart min väska och nu skall jag bara gå och lägga mig för i morgon så kommer taxin och hämtar mig kl.6.00 så ingen sovmorgon här inte. 
Men det behövs inte när jag skall till härliga Jönköping och träffa mina härliga vänner igen.
Ta hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Välkommen :-)
    Å till Mattias..... det huset bara måste du montera ner och ta med dej när ni flyttar till törnrosdalen !!!!! Slöseri att saab ska ha det tycker jag. Om vi inte hade köpt ett evighetsvinterjobb till Thompa igår ( ett växthus med torn i " några" delar) kunde du fått ställa det på skogssäter så länge :-)
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails