torsdag 3 juni 2010

London here we come......


ja vi väntade och bestämde oss att ta den regnigaste dag på hela veckan att åka till England, hihihi. Men jag tänkte att mina kära gäster skulle få känna av både storstadspulsen och det härliga Englands vädret, men det är tur att vi har gått humör lite regn tynger inte ner oss.
Så nu börjar vi ! Vi hann med en del sightseeing och sedan avslutade vi med en härlig marknad som jag hittade lite fynd på :)
Det var Camden Lock en vintage marknad som du kan hitta allt på :)
Bland annat dessa plåtskyltar :)
Men nu är jag ägare av dessa
Skall bli så fint i mitt badrum :)
Nu har våra gäster åkt hem och jag har en hel del skoj att ta tag i nu. Jag skall shoppa, schappa,gå på marknad till helgen och framför allt det skall bli riktigt varmt här nu, cirka 27 igen så fram med bikini nu skall jag sola.
Ta hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Du är så härlig mitt hjärta. Ser fram emot en spännande dag på Bath and West show i morgon. Puss Mattias

    SvaraRadera
  2. Hej min bästaste Lisa !

    Tack för samtalet i em !!! Det betyder sååååååå mycke för mej att du finns där på andra sidan ja va fan e de för hav nu igen ???? Jag skryter alltid om mina georgrafikunskaper... nordsjön ???

    Längtar tills du kommer hem så vi kan åka på utflykter !!! Ska börja planera det och Malmö imorgon :-)
    Hoppas du fick med dej klänningen hem.

    Kraaaaam o hälsa mr M så gott från Darlingen och moi.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails