söndag 30 maj 2010

Här skall vi .......
fira

Idag är det en stor dag för en lite hund som heter Alma 
hon blir 10 år idag.
Grattis på födelsedagen lilla vovve :)
MEN
vi firade igår redan. 
Våra kära vänner från Matfors kom och hälsade på oss. Så vi började lite torrt firande med riskkaka till ölen och ett torrt kex till kaffe, hihihihi. 
Men sedan efter avslutade promenade så äntligen började det riktig firandet med god mat
och ett eller okej då:) två glas rose vin (min favorit rosé med bubblor i:)
Min kära man stog för dessa goda revben som han har gjort han är kung på revben.
Efterrätt är ett måste eller hur :)
Så favoriter i repris blir detta, Hallon cheescake, mums :) 
Ja här firade vi Alma därav 10 ljus i tårtan och JAG firade att jag fick utav mina kära vänner en efterlängtad kokbok, gissa om jag vart glad. 
Tack P och F för den fina gåvan, jag fick också väldigt gott kaffe och choklad. Ni är för söta, TACK!
Just nu så ligger alla sover utom jag så snart skall jag smyga mig upp och se om födelsedags vovven vill öppna sina presenter.

Ta hand om er nu och hoppas ni får en fantastisk söndag.
KRAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails