fredag 7 maj 2010

Någon har klippt.....
till mig. 

Idag har jag varit till hårfrisören och fått en ny frisyr. Nu är jag nästan blond och har inte längre några slitna hårtoppar. Känns bra tycker jag.

Nu är det dags att förbereda hemmet för min kära mamma och hennes sambo kommer på besök skall bli så skoj tycker jag.
Så nu har jag fyllt frysen med 
 Leilas sirapslimpa

Leilas tunnbröd
och massor av kanelbullar.
Någon som vill komma på fika ?

Idag har jag riktig idé torka när det kommer till att skriva här på bligen jag skall se om jag får en nattsömn så skall jag återkomma med lite scrapping också :)

Ta hand om er och ha nu en underbar helg
KRAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Japp vi kommer ! Nääää skojar bara Mattias .....din lever behöver vila ett tag till haha :-)
    Först ska Lisa komma till Sverige o bada i min pool :-) Sen kommer vi så då får du baka nytt .
    Kraaaaam från B & T
    p.s imon vill vi se bilder !!!!

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails