söndag 9 maj 2010

Premiär för.........
min vackra stövlar.
Ja igår äntligen ;) vart det dåligt väder och då var det dags att ta dom blommiga stövlarna på promenad. 
Min kära man hade lovat att hjälpa ett par kompisar som precis flyttat in i sitt nya hus att hjälpa dom att lägga golv. 
När killarna lägger golv så tog tjejern en promenad i det härliga vädret ;)
Äntligen har mina kära stövlar fått en kompis :)
Efter en härlig promenad tände vi ett par ljus 
och värmde oss en kopp kaffe
Jag älskar faktiskt detta väder med då är det helt Okej att få stanna inne och mysa och 
läsa lite inrednings tidningar, här en bild från Country Living. Man blir så glad av dessa blommor :)
Ja idag blir det lite städning av huset för i morgon kommer min kära mor och hennes sambo skall bli så skoj nu får vi hoppas att vädret blir fint igen så vi kan åka på lite picknick.
Ja just bildbevis på min frisyr nu när jag tog kändes det som det inte var någon större skillnad men jag lovar det är det :)det ser mörkare ut på bilden än vad det är i verkligheten. Det är svårt med kort :)

Ta hand om er nu alla ni som läser min blogg, kul att ni vill komma in och läsa om mig och mina äventyr ha en underbar söndag så syns vi igen snart.
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Hallå snygging !
    F.n ( ursäkta uttrycket ) va smal du ser ut dessutom :-)!!!!!
    Ha en fin vecka med gästerna o glöm inte hälsa stenarna fr Thompa som aldrig fick se dem i real life :-)Han tyckte förresten det va en bra ide med whiskeyskylten, du ska hålla med mej det vet du väl haha. Nä vi får väl se vad som händer Skottland är nog fantastikt då.
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails