onsdag 5 maj 2010

Dag två........
för uppdatering och idag har jag lite spännande fynd 
som du kan få med som jag har köpt i Paris
Men då måste du läsa hela vägen ner :) 
God läsning :)
Men nu börjar vi med ......
Yes Paris och fortsättning efter besökte på Tour Eiffel. 
 Ja när vi var klara här då hade vi bestämt att vi skulle åka båt så vi ställde oss i kö som var cirka 45 minuter lång. När vi kom fram för att köpa biljetter då sa man att ¨Nej tyvärr ni kan inte få några biljetter vi strejkar nu¨. 
Äntligen Paris och en STREJK :)

Nu förstår jag inte franska men man strejkade tydligen för något som miljöministern hade sagt eller bestämt. 
Jaja det stoppar inte oss låt oss ta en glass och njuta av värmen och sedan fortsätt via fot det är vi ju så bra på i alla fall :)
Vi det här laget hade min kamera slut på batteri
hmmm jag undrar varför :) 
Mattias har tagit dom sista med hans kamera men tyvärr har jag inte dom nu så ni för nöja er med min fantastisk text istället :)
Notre Dam ja det var vårt nästa stopp en helt fantastisk kyrka nu kom vi när det var en mässa så vi satte oss ned och vilade våra ben och bara njöt.
Nää nu är det dags för lite middag sedan tillbaka till hotellet för lite vila för dagen efter skall vi ju till något viktigt "FLEA MARKET" :)

Ja i denna del av Paris hittade vi en lagom stor loppmarknad.  
Här fanns allt från himmel och jord nu gjorde jag lite fynd här men 
jag hade nu laddat min kamera så jag kunde ta lite bilder med.
Alla behöver vi nycklar och 
små härliga askar
eller varför inte en kista 
som vi kan ha i Törnrosdalen :)
eller varför inte massor av fina söta skor 
passar mig också bra:) 
det sista shopping bilden 
är inte antik men dom är fina skyltar
mmm fina :)
Men nu till det bästa som jag har köpt det är 
Franska vykort här kommer dom
gud vad glad man 
kan bli för lite papper
en söt flicka :)
ja och en till :)
ja varför inte en till. 
Jag har även fler 
här kommer 
MERA





Ja det var en del av dom kort jag köpte. 
Visst är dom härlig :)
Det är min present till dig ;) 
Grattis i efterskott kära vän B :)
Efter dessa fynd så var det dags för lunch vi hade hittat ett ställe som finns när Notre Dam som vi gillade så vi hoppade på tunnelbanan och drog vidare dit för lite härlig lunch och en härlig cappucino



Visst ser det mysigt ut :)
Ja tro det eller ej men nu är det dags för oss att ta oss tillbaka till hotellet och packa ner det sista för att sedan ta flyget hem till England. 
Men vi kommer att åka tillbaka här vi hade så roligt här men då kommer det att bli mera shopping någon som vill följa med ?
Nästa inlägg som jag gör blir inget mer Paris utan då får ni se vad jag har gjort sedan kommit hem istället och 
tack för att ni orkat läsa ända hit.
Ta hand om er så syns vi i morgon
KRAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. åhhhhhhh till mej !!!! Tackar , de är snart nedladdade :-)
    Nu ska jag snart iväg o lunchdejta med Jennie o Annika bästa att väcka chaffisen först.
    ha de så bra vännen.

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails