tisdag 23 februari 2010

Helgutflykt .......

Ja denna helg som varit tog vi bilen och åkte lite, min kära man hade fått tips om en liten mysig stad, jag tror den hette Stockbridge :)

Där finns det många små mysig butiker nu åkte vi dit på en Söndag så det var bara en butik öppen men som tur är fanns det saker som tilltalade mig mycket, skulle ha handlat mer men jag får ge mig till en annan dag :)
Men en sak fick allt med mig är denna fina fågelburk bra till påsk......


men också bra till alla mina fina band. Idag har min scrapping verkstad fått sig ett uppryck, i morgon skall jag fortsätta med mina tavlor som jag påbörjat här är ett smakprov på dom.

tänk vad mycket man kan göra med tidningspapper jag undrar om man kan klä något mera med detta. Mattias säger att det är roligt varje gång som han kommer hem för då är det något annat som fått sig ett nytt fodral, hmm jag undrar hur man skulle se ut i tidningspapper (hihihi) ja där får nog fantasin ta slut tror jag.
Ta hand om er och så syns vi snart igen.
Kraaaaaaaaaaam

1 kommentar:

  1. Fyyyyyyyyyy ni har ju barmark !!!!
    Det såg mysigt ut ,men hur kunde du åka dit när alla butiker var stängda ?

    Bara jag är opererad och vet hur livet blir planeras en tripp dit för Bittan :-) Var så säker !!

    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails