torsdag 18 februari 2010

Allt mellan himmel och jord.......
Ja det får nog bli rubriken på denna dags inlägg. Jag har precis vinkat av våra Canada gäster som nu är åkt hem. Nu kan man ta huset i beslag igen...... Men i morgon kommer jag nog vilja ha nya gäster, när kommer ni :)

Ja sedan jag lämnade Sverige har jag hunnit med ett och annat projekt men det som jag håller på med nu är att måla lite möbler med färgen vit, finns det någon annan färg :) Nej det är så fint med vit tycker jag och för att ta emot våren så passar vit alldeles ut märkt.


Idag regnar det så då tar man tillfället att få vara lite kreativ istället. Jag hittade ett papper som jag älskar och hittat grejor som jag alltid har framme men som inte passar in riktigt det fick bli tändsticks asken och .....

och min VV bok, nu är allt fint igen :) Nej nu skall jag gå och ta mig en kopp kaffe (svenskt kaffe) mums!!!

Ta hand om er nu vi syns imorron.

1 kommentar:

  1. hej vännen !
    Äntligen dyker du upp :-)

    Tack för det underbara alla hjärtans kortet. Det står på hedersplats!!!!

    Ha en mysig helg
    ~~ kramar Bittan~~

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails