lördag 27 februari 2010









Vi hade fått ett tips om att det skulle vara en mysig stad med många härliga inredningsbutiker, precis min smak. Vi hittade också lite vårtecken, trevlig tycker jag.
Det stämde det var en riktigt härlig stad med en liten å som rinner igenom staden
och lite kyrktorn som sticker upp lite här och där.


Men sedan skall vi inte prata om inredningsbutikerna här är kort på en av dessa butiker. Man kunde hitta allt mellan himmel och jord där, jag får nog åka dit minst en gång till :)






Vad grejor hon har och hennes butik är bara en i mängden :)
På vägen hem så såg vi en skylt som det stog Farm Shop på här måste vi svänga av :)



detta är en butik som säljer kött och grönsaker men också andra matvaror som marmelader och pastasåser mm.


Men på sommaren skall dom även ha ett café här utanför ..... ÅÅÅ då får jag äntligen mitt cream tea som jag längtar efter.
Just nu så campade Jacksson five utan för hennes butik, hon sa att dom hade så långa och smala ben :) Busy chicken :)kallade hon dom

Härlig farm, det skall bli skoj att få komma tillbaka här i sommar :)

Nej nu skall jag pyssla lite igen ta hand om er så syns vi snart igen.

Kraaaaaaaaam





1 kommentar:

  1. Hej du !

    Tänk att varje helg kunna åka på utflykt till såna mysiga ställen. Måste kännas som en lyxig inredningssemester hela tiden :-)
    På torsdag smäller det då ska jag äntligen opereras, sen kan jag planera livet igen !!!!

    Kramar Bittan

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails