måndag 10 mars 2014

Full av energi.......


Hej alla !

Ja jag vet allt för lång tid mellan mina uppdateringar. 
Men vet ni vad 
nu är jag tillbaka med full av energi igen. 
Vad det beror på 
är nog inte bara den goda chokladen ni ser på bild 
utan detta väder alltså !
Har ni också ett fantastiskt väder ? 
Hela helgen har vi varit ute i trädgården och klippt,krattat, spolat av altanen 
och framför allt tagit massor av pausar i solstolen med go fika och massor av kaffe


Visst är det underbart !
Jag vet inte om det är åldern eller vad det är 
men jag blir nästan tårögd av detta 
att få sitta ner med den man älskar allra mest i världen 
och bara njuta och titta på alla fåglar som leker och kvittrar i vårsolen. 
Det är som att tårkanalerna går i gång på detta :-) 

Nej nu får jag sluta 
host host host 
(torkar en tår ur ögonvrån) 


Idag som jag hoppas skall bli min sista arbetslösa dag 
skall jag göra bara mysiga saker
 som att 
STÄDA, TVÄTTA,STRYKA mm. 

Nej jag bara skämtar det tar vi en annan gång ! 
Nej jag tror faktiskt jag skall bara njuta i dag med och så 
skall jag berätta för er i morgon hur mitt liv kommer att se ut i framtiden.
Håll tummarna för i morgon !

Ta god hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Vad fin bloggen är. Nu håller vi tummarna. Kram M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails