onsdag 12 mars 2014

Baka liten kaka till skogsutflykt..........


Hej !

Visst är det skönt 
att den där stora jätte lampan i himlen lyser 
någon måste ha satt in en ny glödlampa :-)
när det är så fint då är det bara 
att ta vara på dom timmarna 
I går så bakade jag lite för dagens utflykt 
vad jag inte visste då 
var att jag baka min vän A:s favorit 
HALLONKAKOR 
vilken tur jag har 
nu ligger jag nog bara på plus hos henne :-) 


Ja för idag 
så var det dags för en lite längre promenad 
tillsammans med våra hundar och min vän A
med fika 
Inte långt i från där vi bor så finns ett elljusspår 
med mycket fina promenad stråk och bra fikaställen
så på med promenadskor och gofika i ryggsäcken 
och börja promenera 


efter vi promenerat ett tag kom vi fram till denna sjö 
PAUS 
gud så underbart att få bara sitta, njuta, skratta, fika
och bara hämta massor av energi
Tack A 
för ytterligare en härlig fikapaus och promenad 
detta kan vi snart göra om igen


Hoppas ni också har en riktigt fin dag 
och att ni tar tillvara soltimmarna

Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails