söndag 17 oktober 2010

I dag en solig............
DAG.
Helst av allt skulle man vilja vara ute och bara ta en lång promenad tillsammans med sin kära man. 
MEN
Just nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv. 
Jag tror jag har en förkylning på gång.
Jag är väldigt trött och tung i kroppen så idag får det bli vila så att man kan komma tillbaka till sin vanliga jag igen.
MEN
Jag kunde ju inte låta bli att inte göra något så lite goda bullar gjorde jag istället.
Dessa bullar är våran favorit med mandelmassa och vaniljsocker, mums !
Ja inte direkt kalori snåla men väldigt goda :)
 Ja något måste man ju göra så att man inte känner sig jättesjuk vilket jag nog inte är men jag är 
som sagt väldigt trött idag men i morgon är jag nog frisk igen.
Då skall det bli promenader både för mig själv och med min man när han kommer hem.
Nej nu skall jag vila mina ögon lite innan X-factor börja igen. 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAAAAM


3 kommentarer:

  1. Vill ha minst 5 bullar NU. Men kan inte för om jag vill tappa mitt sista kilo på 1.5 veckor så får jag se till a deffa ett tag till. Men dom är goda det vet jag. Puss min kära fru.

    SvaraRadera
  2. Mums! Jag kommer och käkar några bullar med dig. Kanske du behöver nån som peppar upp dig. Krya på dig min kära svägerska! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen !
    tack för idag :-) Alltid lika kul att prata en "liten" stund ( 2 tim o en kvart hihi ) Imorgon ska jag ut o testa mina nya kamerakunskaper först ska Mr T leta rätt på frigolit och nåt som jag kan pimpa med folie. Alla sätt är bra.......:-)

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails