onsdag 30 oktober 2013

Svart vitt........

Chokladset som vi fått av vår vän B. Tack B dom är jättesöta  nu skall här dukas :-)
GOD MORGON !

Idag är jag riktigt utvilad känns så skönt i kroppen. 
Så nu skall jag ta mina fyrbenta vänner för en liten skogspromenad. 
Vad händer idag ? 
Jo idag skall jag nog fortsätta att söka jobb,
 är det någon som har några tips 
så får ni gärna höra av er. 
Vad jag vill jobba med ? 
Är öppen för det mesta men det som jag brinner för 
är Heminredning, Marknadsföring och Foto.

Skall också rusta upp vårt hus för i kväll får vi en nattgäst som 
skall bo hos oss i två nätter. 
Vem det är får ni se i morgon :-) 

Ett ljus från Edblad som vi fått av goda vänner T och S
luktar skog mmmmmm.....
En till kaffekopp och sedan ut i skogen :-) 
Ta god hand om er nu så syns vi här igen

KRAAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Vilket mysigt chokladset :) Kul när man kan duka med lite annorlunda grejer :)

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails