tisdag 29 oktober 2013

Ljus och värme...........


Hej min vänner !

I går skulle då stormen Simone gå förbi
vi hade förberett med ljus och konserver. 
Vid 7 tiden började det att blåsa lite men inte alls den styrka
som SMHI sa utan det fladdrade lite i buskarna utanför.
 Ja ja nog pratat om väder !!
NU 
skall jag visa er vad som hände mer hos oss i går 
Min kära man fyllde ungdom 
så fram med fin porslinet 
och duka fint :-) 


present inhandlades, check !
en ny eltandborste 


och så var det bara maten och tårtan kvar
Det blir tyvärr inga bilder på detta 
men på menyn blev det oxrullader med pressad potatis 
och en god morotstårta till efterrätt 

I dag har varit en jobbig dag jag har varit väldigt 
trött och varit svullen i mina leder
så på schemat idag stod 
VILA 
så mycket tända ljus 
känner mig redan bättre


Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Skönt med lite VILA... det är du värd, trots födelsedagar och stormar!
    Ha det gott!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Va fint du har gjort :-))) Ta hand om dej å vila nu ordentligt ,hoppas inte att det var sviter efter helgen med gäster som aldrig ville gå "hem ".Här blev heller ingen storm som tur var .
    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails