onsdag 15 maj 2013

Nu är det bestämt........


att jag skall ha minst 10 sådan träd 
i en alle´ på vår tomt 


och DÅ skall jag ta en vecka semester 
och bara njuta av dessa träd 
tänkt jag blir aldrig trött på dom 
någon sa att eftersom dom blommor så kort tid 
så blir det man aldrig trött av den fina rosa färgen
hmmm det kan nog stämt 
det är därför jag skall ta en veckas ledig och
sitta på en pall och bara njuta av varje minut  :-) 

om jag är tokig nej nej 
det är bara sådan jag är :-)



såg ni Eurovision igår 
det är en höjdpunkt i mitt liv varje bänkar jag mig framför denna show
har ni några favoriter 
jag fick en del men jag tror den jag inte kommer att tröttna på 
är nog Nederländernas låt 
men jag vet inte om den skall vinna 
men den passar bra när jag sitter där på min pall 
under körsbärs träden

Ta god hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAM




1 kommentar:

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails