torsdag 16 maj 2013

Afternoon Tea........


God morgon ! 

Hur har ni det så här på morgonen. Idag bloggar jag från min mobil så bilderna ni ser är från min mobil telefon. 
Tänk en sådan liten apparat men den tar rätt bra bilder tycker jag. 


Vad händer idag ? 
Idag skall hemmet rustas upp sängar skall bäddad med nya lakan :-) 
På fredag skall bästa E och hennes kompisar komma och hälsa på. 


Hennes önskelista är
Shoppa
Picknick 
Baka
Grilla marsmallows :-)
Bara skojiga saker tycker jag. Men jag skall på fredag när dom kommer bjuda dom på en afternoon Tea.  Då går jag min chans att få fylla dessa nyinköpta bakformar. 


Hmm skall bara komma på ett gått nytt recept först. Nej nu skall jag ta mig en styrke kopp (kaffe) så skall jag starta. Jag skall nog ta många pausar och njuta av solen med. 

Ta god hand om er så syns vi snart igen. 

KRAAAAAAAM 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails