tisdag 1 januari 2013

Tillbaka blick på 2012.....


Okej här kommer ett lååångt inlägg 
fyll på med en kopp te och luta er tillbaka
här kommer lite om hur vårt år har sett ut 


Januari 2012 
Började med att Mattias tackade ja till det nya jobbet 
det var en stor sak för oss, 
hela denna månaden gick åt till att planera våran 
hemflytt från England. 
Hundarna skulle vaccineras och hur tar vi hem alla saker ? 
Många frågor hade vi 
(men så här i efterhand så löste sig allt ) 


Februari 2012 
Denna månaden består av alla sorters firande framför allt 
semlor och min favorit ALLA HJÄRTANS DAG 
har redan börjat planera den för i år :) 
En resa gjorde vi med :) helt fantastisk helg hade vi i 
Lulworth Cowe


strålande sol och långa och härliga promenader 
Såååå mysigt !

Mars 2012
Började med en resa till Göterborg för att hitta vår törnrosdal. 
Som vi verkligen hittade :) 
Denna helg kom också min svägerska med sambo till oss i Götet 
för att hjälpa oss att hitta drömbostaden. 
Men även denna helg så fick vi vara med om något mycket vackert 


A och T förlovade sig 
så mysigt och i år skall dom fira 1 år :) 
Lycka till och jag älskar er så mycket 
Den 7 mars så fyllde våran kära Loka 10 år 
det vart frollic tårta med goa presenter 


Min kära man sprang Bath halv maraton 
på 2:15 och jag är sååå stolt över honom 


En mycket händelserik månad :) 

April 2012 
En liten anteckning till mig själv förra året glömde vi att fira 
dagen då vi träffades för första gången 
i år firar vi 15 år
 oj vad tiden går fort när man har roligt 

Påsken firade vi med våra kära vänner S, M och lille E


I slutet av denna månad så var det dags för första lasset 
som skulle flyttas hem till Sverige igen :) 

Maj 2012
D 17 Maj då tog vi det stora skuttet 
nu hade vi äntligen landat i Sverige 
under denna vecka så fick vi sååå fint väder med 
och hann med mååååånga bad 

Juni 2012

Juli 2012 
En hel månads semester tillsammans med min kära man 
och vi hade måååånga som kom och hälsade på 
vilket var otroligt roligt 
men vi hann med lite utflykter och trädgårds skötsel också 

Augusti 2012 
Denna månaden tog vi bara hand om varandra 
efter att vi haft mycket besök så var det skönt att bara vila ut 
och få pyssla lite i hemmet 

September 2012 

D. 8 september så firade vi våran 5 års dag 
med en liten utflykt till en matmarknad 
och köpte massor av goda saker till våran 
bröllopsmiddag 

Oktober 2012 

Denna månaden firade vi min kära mans födelsedag 
hip hip huuuura 
Men det vart en del utflykter också bland annat till skördemarknaden 
i Tjolöholmsslott 

November 2012 

Denna månaden så började julstöket här hos oss 
vi hade bland annat en glögg kväll för våra kära grannar 

December 2012 


Började denna månaden med massor av olika julstök 
bakning och dekorering 
D. 12 december var vi på bröllop 
det var min mans systerdotter som gifte sig 
så fiiiina !!!
efter bröllopet så reste vi vidare upp till Norrland 
till min kära mormor som vi hjälpte att flytta in på 
serviceboende 
Hon har fått det så fint och hon är så lycklig 
hoppas det blir sommar snart så att vi får åka och hälsa på henne igen


Då återstår bara att tacka för 2012 och 
tack alla ni som följer mig och min familj 
ni är guld värda :) 
Ta god hand om er nu så skall jag i morgon 
visa er bilder från vårt nyårsfirande 

en stor 
KRAAAAAAAAAAAAAAM 
till er alla 





2 kommentarer:

  1. Kära svägerska, Tack för de fina orden om mig och min älskade sambo.Tänk vad ett år går fort! Ta hand om er så ses vi snart igen! KRAM!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Trevligt att läsa om ert händelsrika år, tack för att du delade med dig!
    (Blev så himla sugen på semlor när jag såg bilden, men det får nog vänta lite... ;) )
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails