måndag 31 december 2012

Gott Nytt År.....


Gott Nytt År !

Oj vad tiden går fort när man har roligt 
och det måste jag säga att vi har haft detta år 
lite sorg i mellan åt men för det mesta bara spännande saker 
i morgon kommer min tillbaka blick på vårt år 
och även lite funderingar på vad som kommer att hända det nya året 


idag skall vi fira borta hos goda vänner 
skall bli riktigt roligt 
så deras nyårspresent är klar :) 
och desserten som vi fick till uppgift att göra är också klar :) 
då är det bara jag själv som skall fixa till mig det där sista och sedan 
kan vi bege oss 


Härligt !
Ta god hand om er nu så syns vi i det nya året 2013

En sista stoooooor kram får ni av mig i detta året 
KRAAAAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Önskar Er ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Kraaaaaam Susanne

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på er å ha så kul ikväll :-))
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig vännen :) hoppas ni får en riktigt trevlig nyårskväll!

    Kram Verra

    SvaraRadera
  4. GOTT NYTT ÅR!!!
    Hoppas ni får en supermysig kväll :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails