måndag 21 januari 2013

I am baaack.................




God Morgon !

Ja jag är tillbaka :) 
Vart har jag varit undrar ni 
ja ibland undrar jag det med ;) 
skojar bara 
Nej men här har jag varit 


ute :) 
Nja kanske inte hela tiden men 
jag storm trivs ute 
nu när det är så vackert väder 
jag känner bara hur mina batterier laddar 
som dom här små bären 
dom laddar inför våren 
små sötisar :)


Vad som står på schemat idag 
är en promenad men hundarna 
och en tur till Viktväktarna 
Nu är det dags att ta tag i 
mina extra kilon dom skall bara bort :)
så varje tisdag skall jag ha en dag 
där jag pratar (igen) om min resa 
ni som följt mig 2010 
vet att jag 
har en gång gjort den resan 
då lyckades jag gå ner 25 kg 
så here we go again 
skam den som ger sig :)


och när man öppnar dörren och möts av 
denna vackra sol 
vem kan inte lyckas då 
Ta god hand om er nu 
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Vad kul att se dig tillbaka :-D. Nu kör vi så det ryker. Kram /M

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är tillbaka, har saknat dig.
    Har gjort samma viktminskning som dig med vv hjälp för år sedan men borde oxå besöka dem igen.
    Lycka till!
    Kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails