onsdag 23 januari 2013

NU kör vi....



God Morgon !

Nu får ni låtsas att det är Tisdag morgon 
och dagen efter vårt VV möte :) 
Med nya friska tag skall jag nu säga till er 
NU KÖR VI !!

Okej ni hör ju 
vart det är på väg 
Det blir kanske inte alltid som man planerar :)

Maten är inhandlad 
CHECK 
Skåpen plundrad på godsaker 
CHECK
Träningskläder framme 
CHECK
VV-möte inplanerat ? 
VA !

Skall man kolla när det börjar med :)
borde vara en förutsättning eller hur  :)


 mötet trodde jag startade 17:30 :)
trodde jag ja !
Nej då har dom bytt tid till 16:30 !
Skriiiiiiiiitch !

Jaha vad gör vi då undrade vi 
Vilket I-landsproblem va  :)
 men jag har något att skriva om på bloggen;) 

Ingen fara bara att börja nästa vecka och då rätt tid :)
Varför inte njuta av en påse Ahlgrens bilar istället :)


 Hmmm
Den påsen ingick i plundringen ;) 

Okej låt mig få börja om 
och önska er en fantastisk vecka 
och nu 
KÖR VI !

Så nästa vecka så kommer ni att se 
en lite mindre Lisa bakom tangenterna 
och om ni vill haka på så syns vi här varje tisdag 

Ta god hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM



1 kommentar:

  1. Låter som om det skulle kunna varit jag.
    Inget ont som inte har något gott med sig...nu kan du äta godis en vecka till, äta hur mycket du vill och du kan strunta i träningen...låter väl underbart ;-)

    Massor av kramar till dig

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails