måndag 10 december 2012

Mängder av julkort.....

God Kväll !

Oj vad tiden går fort när man har roligt :) 
Hela helgen sa bara swish 
jag och min man har varit och handlat alla julklappar skönt ! 
Nu är det bara två kvar sedan är vi klara 
Nu skall jag bara dricka glögg resterande tid :) 


vad jag också fått gjort är årets julkort 
har precis klistrat igen det sista kuvertet då jag kom på 
#€#"€%&/&%&//#%"%
jag glömde att ta kort på dom :) 
tänk vad viktigt det har börjat blivit sedan man började blogga :)  
Ja vad gör man då ? 
Jo man visar 2010 och 2011 julkort istället 







är du den lycklige som kommer att få en av dessa julkort ? 
Ta god hand om er nu så syns vi snart igen

KRAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Utrolig fine kort :) jeg har enda ikke kommet i gang med mine :-( beg å få dårl tid nå :-)

    He he winnie takker og hilser tilbake :-)

    SvaraRadera
  2. Lyckliga den som får ett så fint julkort, önskar jag vore lika duktig som dig på att göra kort. Nej, själv skickar man julkort av sorten 10 st för 10 kr, hur kul är det att få?
    Mys och drick glögg nu, det har du gjort dig förtjänt av vännen.
    Bamse Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Ojojoj vad mycket kort, ser ut som om du hittade inspirationen i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails