torsdag 13 december 2012

1212121212......




Ja 1212-12-12 kl.12:12 
sa då 
Fru H och Herr N 
JA till varandra :-)
Ett stort grattis till er båda 
önskar er all lycka i framtiden 
Man kunde inte önska sig bättre väder 
strålande sol och skimrande snö :) 
allt för ett vinterbröllop skall bli det där perfekta 

Jag måste visa er hennes skor som hon gick i 
kolla in detta !


vilka härliga skor :) 
jag skulle nog vricka mina fötter om jag i sådan 
men H bara upp dom med galans hon gick i dom som 
hon inte gjort annat och hade dom på sig HELA kvällen:) 

Jag måste också visa er tanterna som gick på bröllopet 
så fantastisk fina tillsammans med sina fina väskor :)


 Jag skall visa er med senare när jag får lite 
mer internet är nämligen ute och reser och får först gången 
så bloggar jag från bilen :) 
Hur det går skall jag avslöja en annan gång 
om ni inte hör från mig förrän på söndag 
så vill jag att ni skall ha en fantastisk tredje advent 
och sörj inte jag är snart tillbaka här på bloggen :) 

Ta god hand om er nu så syns vi snart 
KRAAAAAAAAM



5 kommentarer:

  1. Så vackert! Och urläckra skor!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bröllopsdatum kommer de aldrig att glömma, häftigt att gifta sig 121212 och vilket vackert brudpar. Ursnygga skor.
    Och du...jag saknar dig när du inte är här på bloggen, köra försiktigt i trafiken nu ( antar att det är bil ni åker)
    Kramar i massor
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Så vackert....och ja vilka skor, snygga.
    Väsktanterna var snygga dom...hi hi
    Önskar dig en fin och kall helg, kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Min vackra dotter!!!!! De var såå fina! Vilka toppenpinglor med handväskor! Kramizar!

    SvaraRadera
  5. Dags att jag ger mig tillkänna - har smugit omkring i din blogg ett tag, hittade hit via mamsens blogg (bland rosor & pioner)så idag klickar jag på följa innan jag tassar vidare :)
    Urtjusigt brudpar och vilka skor sen! Hade förmodligen brutit både ett och två ben om jag provat att gå i dem...

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails