onsdag 19 december 2012

Fem dagar.......


Hej alla !!

Oj det vart en lite längre paus än vad jag lovade 
men det är jag värd :) 

Nu är det bara fem dagar kvar innan tomten kommer 
oj vad mycket saker jag skall hinna med innan 
det är bara att kavla upp armarna och börja jobba

När vi kom hem igen efter våran resa så 
hade dom flesta blommor hunnit blommat över och en del 
av dom hade hunnit torka med 
så idag skall det inhandlas massor av nya fina blommor 

Har ni haft några funderingar på lite juldukningar ?
Skall nog kolla runt lite efter inspiration idag

Men här kommer ett tips till er 
har ni använt washitejp någon gång ? 
OMG is d shit 
(som min vän B brukar säga) 
man kan använda det vart som helst 
och jag fick en ide om att jag skulle testa och använda det på glaset till juldukningen 
nu är det lite slarvigt dit satt skall träna lite till 
men min juldukning kommer att bli helt fantastisk tror jag:)


Vad roligt att ni kommenterar det värmer så gott i mitt hjärta 
nu skall jag surfa in till er och se vad ni gör dom sista dagarna 
innan jul 
SÅ 
Ta god hand om er så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Du kan få ge mig lite tips till nyårsdukningen. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte provat washitejp själv men hört otroligt mycket bra om det!
    Glasen blev ju supersnygga så man kanske ska ta och testa :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har aldrig hört talas om den tejpen men glasen blev snygga.
    5 dagar kvar till jul det kan man knappast tro i varje fall hemma hos mig...här ser ut som 7 svåra år, det jäklas i köket idag har vi köpt fel skåp, det passar inte. Det gapar ett stort hål nu så imorgon blir det återigen en resa till storstaden.

    Kraaaamar

    SvaraRadera
  4. Tittar in en liten sväng och önskar dig GOD JUL !!!
    Simma lugnt, kram från Maria ♥

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails