måndag 25 juni 2012

Sjön suger...........


Hej alla !!

Trotsar ni också regnet genom att gå ut och gå ? 
Jag har precis kommit känner mig som en dränkt katt :) 
Men lite mysigt känns det allt när man har gjort den där promenaden 
och sedan få komma in igen i värmen
Då passar det bra med lite pyssel 
Skall börja med att visa lite mys bilder från midsommardagen
 Vi hade ju besök av A, T och E 
när A och T åkte hem så stannade E kvar och myste med oss
vi gick ner till bryggan för att fiska 
ett tag trodde båda jag och E att Mattias kommer nu aldrig att komma in igen 
han älskar nämligen att fiska :) 
Vi gjorde en blåbärspaj och tog ner till bryggan 
stakarna får inte svälta ihjäl :) 
väl där nere så fick vi tillsammans totalt 18 fiskar :) 
varav jag drog upp 2 :)
mig kan man räkna med 
vi kom nog inte upp förrän vid 8 tiden på kvällen
det är livskvalité det :) 
detta skall vi nog göra fler gånger :)
Någon som vill följa med ? 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails