tisdag 10 maj 2011

Tidig morgon ....

 Hej Du !

Idag vart det en mysig långsam morgon. 
Solen är på toppen humör och visar sig 
och vem kan inte bli på bra humör då :)
Så upp klev vi och gjorde lite frukost,
 denna frukosten är vi varje morgon, 
det har verkligen blivit en rutin.
Gott är det med.
 Idag är det viktigt att vi äter ordentligt 
vi skall ju till WW så det är bäst man sköter sig ;) 
Nu går det inte med stormsteg 
jag tror till och med att  denna vecka har jag gått upp lite, 
men det skall jag fixa till till nästa vecka. 
Då har jag ju något att se fram emot då :)
 Okej !!
 Nog om vikt idag skall vi förbereda oss och packa 
för i morgon skall vi dra till 
Dusseldorf :)
Mot Eurovision.
 Heja Sverige. 
Om ni ser oss i TV rutan 
får ni ta en bild på oss, hihihi

Nu skall vi ju inte bara vara där vi skall också hinna med Frankrike och Champagne med, 
vilken tur att vi tar bilen vad mycket vi kan ta med oss då :) 
Hmmm det kanske skulle vara bra att ta en tur till någon inredningsbutik med, 
då kan jag ju få med mig sig andra grejor med :) 
typ...... ja vi får se vad vi hittar :)

Nej nu skall jag göra mig i ordning skall iväg till IKEA och inhandla lite grejor innan G kommer och bor hos oss. 
Hon skall passa våra hundar när vi är borta. 

swissssss nu är jag iväg :)
Ta hand om er nu så syns vi imorgon
Glöm inte att kolla på Eurovison 
och rösta på antigen Norge eller Finland 
som är riktigt bra i år :)

Syns i morgon innan vi åker 
KRAAAAAAAAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Hej vännen !

    Den frukosten har vi copat från er :-)
    Ha det så jättemysigt , får bli skype nästa v istället.......
    dagen idag blev inte riktigt som planerat.
    Vi hörs när ni kommer hem. Måndag eller tisdag em ?

    Kramar fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails