söndag 13 maj 2012

Blå saker............


Hej alla  !

Jäsp ! 
Klockan är 9:30 solen skiner och fåglarna kvittrar 
en perfekt dag att bara gå i skogen och njuta av det fina vädret 
MEN 
Vad gör vi då ?? 
Vi drar på IKEA istället :) 

Varför åker vi nu på Ikea tro när vi håller på att 
flytta och packa i hop !!
Men det var lite småsaker som jag vet att vi kommer att behöva 
så istället för att dra till IKEA hemma i Götet 
åkte vi idag så är det gjort :) 


jag kallar det för kvinnlig list för då kan man med att säga 
"älskling när vi ändå är ute och åker kan vi väll svänga förbi den där fina affären i Stockbridge" 
Går hem varje gång :) 
Har jag sagt att jag älskar dig du är fantastisk

Nu hittade jag inget där så nu skall 
jag till nya ställen på onsdag istället
är ute efter lite blå bebisgrejor som skall hem 
till min kära vän B 
Vill så gärna hitta något till mig själv med
Men jag är inte orolig jag VET 
att jag kommer att hitta något snart 

Nu skall jag gå och krama på min under bara söta man
så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAAM


1 kommentar:

  1. Kvinnlig list går inte alltid hem :-)Han stod på en stege när jag kom hem igår och hade INTE läst bloggen ! Men överraskningen var att han hade gjort en hel massa ...men till bröllopsdagen DÅ ska jag inte tipsa honom på bloggen :-) Lycka till med letandet å njut av det mysiga England sista v.så ses vi snart.
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails