onsdag 21 november 2012

Pyssel pyssel..........



Det är så inspirerande att läsa alla era bloggar om allt från 
julpyssel till fantastiskt goda recept 
Blir så inspirerad att jag tänkte jag också kunde bidra med ett juligt inlägg 


När julen kommer så vill man ju ha något gott att bjuda på 
så vad sägs som 
Passionsfrukts tryffel 
och 
Pepparkaks muffins 


jag skall lägga ut recepten under fliken goda recept 
som ni hittar längst upp på denna sida

men vad som också är skoj att få är alla hemmagjorda 
julkort och det har 
Picasso hjälpt mig med :) 
 Jaha det var du LOKA ! 
Du ser nästan ut som Picasso :) 

Ja medans  Loka och jag sliter och jobbar så 
tar vissa igen sig efter promenaden 


Ja man kan inte räkna med att alla i familjen 
vill hjälpa till :) 
 Söta lilla vovve 


 Nej nu skall jag göra lite till men sedan skall jag sätta mig ner 
och titta på bonde söker fru 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Pepparkaksmuffins låter gott, de skall jag allt prova när du har lagt in receptet. Kikade in där...oj så mycket gott det fanns under den fliken.
    Dina bilder på dina hundar , de är underbara.
    Stora kramen till dig

    SvaraRadera
  2. Mmmm ser himla gott ut! Kan man lägga en beställning? :-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails