onsdag 14 november 2012

La la la la.........


Kan inte sluta sjunga är så glad den efterlängtade boken 
har nu kommit :) 
Den har en sådan härlig titel med 
Kolor Jazz och Bakverk 
så bara för det kan man inte låta bli att köpa den 
den innehåller inte bara recept 
du kan lära dig om hur du kan få den där häftiga frisyrerna som 
ägarna till denna bok har :) riktigt rolig !!
Perfekt Julklappstips !!

En annan bra bok är från Mia Öhrn
jag köpte förra julen hennes bakbok 
som heter Macarons Cupcakes Cakepops
och den bara älskade jag :) 

och i år har hon nu bara 
fokuserat på jul :) 
med massor av goda recept mums !


När jag kommer hem idag skall jag sätta mig ner och 
lusläsa dessa böcker :) 

Men tills dess får ni ta hand om er och så syns vi 
snart igen
KRAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Nu önskar ju jag att du lagt ut en bild på dessa häftiga frisyrer men kan skapa med hjälp från boken och för att stilla min nyfikenhet finns ju ett par alternativ nu...antingen gör du ett inlägg om dessa eller så får jag lov att köpa boken. Avvaktar tills imorgon med beställning för att se om du kanske kanske bara för att stilla nyfikenheten jag slogs av visar iaf en liten liten bild imorgon ;-).
    Ha en fortsatt fin dag
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Vilket bra julklappstips (till mej själv). Tack för alla andra tips på eran blogg, läser den alltid.

    Kram från Norrahammar.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails