torsdag 11 oktober 2012

Värmande tips............


God dag !

Med risk för att jag upprepar mig igen 
MEN 
det är så gudomligt väder man blir så glad 
jag har nog hösten som min favorit tid 
men får klä sig varmt och ta fram alla dom 
där goa halsdukar, mössor och vantar 
nu har ju inte jag päls så då får man använda 
dessa i stället 


Loka säger 
"Som sagt var vi har päls så vi behöver inga halsdukar" 
Okej då ni behöver inte ha några :) 
Men ni matchade bra i dom :) 
Ett annat tips när det är kallt att först gå ut och frys 
och sedan gå in och värm dig med en kopp te 
mitt favorit te när det är höst har blivit Chai Te 
jag är nog knäpp men ibland kan jag bara göra en kopp för att 
få doften i huset :) 


men denna gång har jag verkligen gjort en för att dricka
så nu sitter jag här och pratar med er och njuter av en kopp
när den är klar så skall jag göra lite pyssel 
vad jag har gjort får ni kanske se i morgon om det blir bra 


Så tills dess så önskar jag er en härlig 
höst dag och se till att ta på er varma halsdukar 
och drick många koppar värmande te 

KRAAAAAAAAAAM



2 kommentarer:

  1. Underbara bilder på vovvarna och de precis som du skriver väldigt bra i halsdukarna.
    Visst blir man glad när vädret är vackert och jag gillar oxå hösten...alla årstider har sin tjusning.
    Har varit ute tillsammans med mina fyrbenta vänner och planterat höstlökar efter bästa förmåga, har gjort en knäledsop. så det blev till att knix lite för att komma ner i mark nivå.
    Nu blir det till att vila knäet och fortsätta stickandet av halsduk ;-), har hunnit med lite sådant nu under min sjukskrivning.
    Önskar dig fortsatt fin em och kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Haha underbara pics på älsklingarna. Klart de ska ha matchande halsdukar !
    Må så gott å hälsa Mr M .
    Kraaaaaaam fr oss

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails