torsdag 25 oktober 2012

Höstdukning................


God Morgon !

Idag vill jag bjuda på en till höstdukning 
känns lite som den förra 
kom ni i håg den om inte kan ni jämföra HÄR

men det som är skillnaden är att jag har bytt ut dekorationerna 
i helgen var min bästa vän B här och när man går 
och handlar med henne blir man så inspirerad 
och när jag såg dessa små nöt ljus och dom söta servett ringarna 
kunde jag inte låta bli 

Vad jag också hittade var dessa söt glasburkar 
som jag lade små dekorations pumpor blandat med löv 
vart en perfekt dekoration i mitten 



Jaha då var dukningen klar då är det bara 
gästerna som saknas och på lördag 
kommer dom då skall vi fira min mans födelsedag


Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM



1 kommentar:

  1. Snyyyyyyyyygt :-)
    Men blir ni inte störda av att servettringarna hela tiden skriker efter mej ?
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails