fredag 26 oktober 2012

Äppel dag......




God Kväll !!

Ååå vad skönt nu får jag äntligen landa i soffan jag med 
Har bakat och lagat massor av mat och 
förberett för i morgon då vi skall fira 
min uuuuunderbara man :) 

Vad jag har gjort får ni se i morgon 
men idag får ni se vad som hände för ett år sedan 
d.23 oktober :) 
Satt och sorterade lite bilder och då hittade jag dessa 
som jag inte visade er då 
Hur kunde jag glömma det 


Det var en helg som vi åkte till London 
våra kära vänner B och T som var här förra helgen 
var där med 
jag hade fått Mamma Mia biljetter 
i present av dom så vi möttes upp i London för att 
ha en mysig helg i hop och gå på musikal 
mycket bra och framför allt fotograferingen efteråt 
Mister T och Mister M possade glatt tillsammans
tjejerna från Mamma Mia 
Jag tror min man har kortet kvar från den kvällen


men vi hann också med en tripp till Borough market 
det är verkligen min favorit marknad 
denna gång så var det äppel dagen när vi var där 
så mycket att fota 
vissa saker vill man också köpa med sig hem
som dessa goda tryfflar mums !
Jag får nog göra några sådan till jul tror jag 


efter att vi frossat och fotat klart 
så bestämde vi oss för att gå en liten promenad 
och då dök dessa frukt gubbar upp :) 



det visade sig vara en pjäs som dom spelade 
så roligt och framför allt höstigt :) 

Nej nu skall jag gå och sova för i morgon 
så blir det mer festligheter 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAAM

3 kommentarer:

  1. Åhhhhh vilka fina bilder :-)
    Ja visst hade vi en mysig helg !!!!!
    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilka fin bilder från London och fin present från vännerna. Att få "upplevelser" är den bästa presenten och den största rikedomen.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

  3. Ps
    Glömde säga att din header är jättefin.
    Ds

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails