måndag 22 oktober 2012

En mysig helg .......



God Måndag !!

Vad har ni gjort i helgen ? 
Själva har vi haft en sådan mysig helg med våra bästa vänner 
som också har en super fin blogg klicka HÄR

Vi började våran helg med en tripp till 
Tjolöholms slott 
Min vän B tog väldigt fina kort därifrån så 
gå in på hennes sida för att bli inspirerad 

Jag och min man har redan planerat in 
en till resa dit 
julmarknaden hur låter det tycker ni ?
vi var på skördemarknaden och det var riktigt mysigt 
så jag kan bara tänka mig hur det blir till jul! 

Som alltid har våra kära vänner med sig något 
och denna gång fick vi en STOOOOR korg med 
alla möjliga godsaker :) mums !!

Här ser ni en del av korgen 


nästa helg fyller min kära man år så då kommer dessa godsaker
väl till pass :) 


vi hann med både det ena och det andra utan att stressa 
bland annat så han vi besök både 
en och två inredningsbutiker med 
där jag inhandlade massor av saker 
men framför allt fick jag massor av inspiration 
om lite några ommöbleringar 
dessa kommer ni att få se under veckan och 
allt jag har inhandlat med 


Ta hand om er nu så syns vi snart igen 
För nu sätter vi igång med lite ommöbleringar :) 

KRAAAAAAAAAAM

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för en myyyyyyyshelg på Casa de la Holmbergs ♥ Kraaaaaaam fr oss

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt härlig helg! Fina bilder du visar...
    En fröjd att kika in till dig!
    Ha en fortsatt härlig vecka.

    Hälsningar,
    Titti

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails