tisdag 16 oktober 2012

Hmm vart är den............


Hej alla !!

Idag får ni hålla till godo med lite gamla bilder som jag tagit 
Min dator har strejkat i helgen 
Hmmm för mycket bilder i datorn 
(kan man få för mycket bilder) 
Skall först bara hitta min externa hårddisk den 
har jag lagt på något smart ställe så att jag skulle hittat den 
snabbt när jag behövde den :) 
Jag letar fortfarande men skall städa denna vecka 
så då kanske jag hittar den :) 


Till helgen så skall vi få finbesök här 
så nu skall slottet :) rustas upp 
och förhoppnings viss har vi något gått att bjuda på med 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAM


2 kommentarer:

  1. Det är vi inte det minsta orliga för :-) Att bli bjudna på nåt gott alltså. Här väntar en galen v , har julpyntat sen tidigt imorse !!!! Berättar mer sen .... är nu på väg till jobbet , långa dagar med 3 kvällar så om vi inte hörs innan så kan vi väl plinga på fredag kväll .
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilka frestande bilder, snålvattnet rinner...Mmmm så gott det ser ut.
    Efter två st data krascher så har jag lärt mig att en extern hårddisk är toppen att ha, numera lägger jag alltid över mina bilder där.
    Kraaaam i höstvädret
    Susanne

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails