onsdag 17 oktober 2012

God dag.......


God dag !

Jaaaa jag har hittat den :) 
min hårrddisk är nu funnen och jag kan ta nya bilder 
men jag skall nog göra som er ladda ner dom på en 
extern hårddisk direkt istället :) 

Så dom bilder jag tagit är på den ommöblering vi gjorde i helgen
Tänkte jag skulle visa er vart jag sitter och bloggar 


här i min favorit fåtölj sitter jag och avnjuter en kopp kaffe 
samtidigt som jag pratar med er :) 

vi möblerade om lite i helgen och vi vart så nöjda 
idag skall vi fortsätta med att sätta upp lite tavlor mm.

NU
 längtar jag bara till jul när man får jul pynta 
och sätta upp julstjärnor i fönstren 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails