tisdag 18 september 2012

Mysigt regnväder .............



God Morgon !!

Vilket väder vi har åska med spöregn 
Det känns skönt att morgon promenaden med hundarna är gjord 
nu kan man krypa upp i soffa och njuta av en 
god kopp kaffe istället 



i går när jag tog dessa bilder var det 
riktigt fint så då han jag med att göra lite höst fint 
i trädgården och samtidigt njuta av 
den goda solen


samtidigt så funderar jag på 
vart vi skall ha julbelysningen i år :) 
ja lite framförhållning skall man ju ha 
nu tänker säkert min man
å nej mera sladdar att dra och byta kontakter 

men se det positivt om du börjar nu så blir det nog 
klart innan snön kommer ;) 


men nu skall vi njuta av att det är höst först 
Nej låt oss ta en kopp kaffe till och mys av att det är så 
mysigt inneväder istället 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM

1 kommentar:

  1. Ja exakt så tänkte jag ;-) fina bilder hjärtat.

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails