onsdag 19 september 2012

WOW vi har fått snö....



God Morgon !

Ser ni hur mycket snö vi har fått 
har precis varit ute och skottat och 
kastat lite snöbollar till hundarna 
nu är vi inne och har precis tagit ut mina 
saffransbröd i från ungen


det doftar så fantastiskt :) 
Tror ni mig ?
Nej det klart att det inte är sant allt detta 
men när november börjar närma sig så kanske det låter så här :) 
 jag fortsätter att drömma mig bort om julen
Ja vet att det är tidigt men jag ser så fram emot mycket vit snö 
och att få fira en svenska jul i år 

sitter här med en kopp kaffe och läser den nya boken som 
vi köpte på matmässan


många bra tips har den :) 
Lite roliga annorlunda recept med 
en hel del skall jag nog testa tror jag 
bland annat så är jag sugen på att ha en glöggfest 


hmmm får se när det skall bli !
Nej nu skall jag gå och se till mina pepparkakor som 
jag precis har dekorerat ;) 


Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAM




1 kommentar:

  1. Nu är det jul här i vårt hus julen har kommit hopp fadderallan lej. Nej du lite tidigt är det allt. Först måste du ju fira mig. Din M

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails