tisdag 19 juni 2012

Beställningen är klar......


Hej alla !

NU är det verkligen dax igen att skriva lite 
har faktsikt rätt mycket som har hänt under denna helg 
Men vi börjar med detta kort 
i Lördags så var jag på min första 
"Scrap Mara" :) 
Vad är det undrar ni ? 
JO det skall jag tala om !


Det är när ett gäng scrap galna tjejer som träffas och 
scrappar mellan kl.10 - 22 
nu kom jag inte dit förrän kl.13 vi fick nämligen våran bil i lördags 
så först och hämta den när vi var där tror jag att vi inte skulle komma därifrån
bilförsäljaren ville visa varje spak som fanns i bilen :) 
"Ja och här sitter vindrutetorkaren" " Jaha säger vi i kör" :) 
Efter en låååång kurs så satte vi då kurs till Gråbo och scrap maran som nu 
var en halv mara :) 
När man träffas så här så är det inte bara pyssel utan MYCKET prat, man äter gott och framför allt man får shoppa nya saker :) 



som den här svampstämpeln :) 
från Vilda Stamps 
Passade så bra att få göra ett sådant kort när vi skulle dagen efter
åka till Mattias bror och hans familj dom har precis flyttat in 
i en ny lya :) Så fint ni har fått ! Där kommer ni att trivas fantastiskt bra :) 
Nu är inte detta deras kort utan detta är ett annat kort 
som jag fick beställning på efter kursen :) 
Du får hålla utkik efter detta för detta kort skall 
med på mässor :) 
Det är ett kort som jag gjort till Vilda stamps :) 


Jag måste säga riktigt roligt motiv och dom har fler svamp motiv 
passar riktigt bra till hösten 
I morgon skall jag visa vad vi gjorde dagen efter :) 
Vid firade midsommar !! hos min vän B 
men det visar jag imorgon :) 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Men så himla snyggt!!
    Ha de...

    SvaraRadera
  2. Svampstämlarna är verkligen läckra! Jättesnyggt kort!! Jag vann stämplar från Vilda, blir nig en med svampar... :)

    Hälsningar Birgit

    SvaraRadera
  3. My gaaaaaad va du e duktig.....fast det visste jag ju redan innan :-)
    Kanonfint .....ett bra tips är att skicka en hösthälsning med ett sånt kort till Skogssäter ifall du vill använda stämpeln fler ggr :-)

    Må så gott å ha en mysig misdsommar.

    Kraaaaaaam fr oss

    SvaraRadera
  4. Såååå snyggt..
    Vildas Puck

    SvaraRadera

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails