söndag 29 april 2012

Borta, hemma eller.......


Hej !

Då är vi hemma, eller borta i England igen 
Nu är det svårt vad är hemma?
 just nu tror jag att vi har nog två hem :) 

Men jag måste säga 
vi kommer att få det fantastiskt bra i det nya huset
kändes så bra när vi var där nu
fantastiska hyresvärdar vilket betyder mycket 
men också ett fantastiskt läge
nära till naturen, men också nära till shopping :) 
Freeport here we come !!


vilken julafton vi har haft dessa dagar 
gud vad mycket konstiga saker som vi sparat på det får bli en loppis när vi kommer fram 
skall ju tjäna i hop till min nya kamera :) 
Hmm jag undrar hur många kuddar vi kommer att behöva :) 
Kanske sälja av lite där med :) 


nu lovade jag lite bilder från huset men vi har haft en fullproppade helg 
så ni får hålla 
tillgodo med dessa just nu så kommer fler när vi landat
D.20 maj då kommer vi att bo här permanent 
sängen står bäddad och klar för oss tills vi kommer 
så skönt :) 


vi kommer att sova så skönt på dessa lakan 
nu när vi är hemma i Göteborg igen :) 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails