tisdag 24 april 2012

En till natt.......


Hej alla !

Hur har ni det i era stugor, kollade lite på det svenska vädret. 
Ser ut som att det är detsamma som här i England 
REGN !
Men man nu skall vi inte bli vissen för det :) hihi
För i natt är det den sista natten sedan sitter jag på ett plan 
till Sverige för att flytta in det första lasset 
Visst blir ni glada över det :) 
Jag lovar jag skall ta med mig solsken till er 


nu har jag med mig lite saker till en annan person 
men det får den personen se senare 
Nej nu skall jag nog gå och sova 
eller skall jag börja packa kanske har ju inte ens börjat 
vad mer kommer jag behöva än min tand borste och deo :) 
Jo kanske lite till 


okej det vart allt från mig här i Salisbury nästa inlägg blir nog
om inflytten skall ta med mig kameran 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails