torsdag 19 april 2012

Tada.......


Hej !

Idag tänkte jag visa lite bilder som jag har foto för en familj 
och deras söta son Erik 
Varsågod !










Får se om vi får tid och ta fler innan jag flyttar hem 
På tal om att flytta hem i går så bokade jag ju upp en firma för att hämta våra möbler 
idag skall jag gå igenom hur mycket det är i värde för försäkringen skull
 började redan i går men inser att 
jag har nog bara uppskattat värdet av halva vårt bohag 
så in i skåpen och räkna :) 
OMG !
Vad saker vi har !!
och ändå vill jag ha mer :) 
Men så glad man är när man har fina saker runt sig 
kallas knark i vissa program jag kallar det terapi :) 

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM


1 kommentar:

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails