onsdag 18 april 2012

Nu luktar man som en ......


LIME !

Denna serie kan jag varmt rekommendera 
inte den billigaste men den luktar riktigt fräscht
Var ju och shoppade lite i går 
så då hittade jag detta fynd :)




 Idag känns det som ett inneväder 
det verkar vara ett konstigt oväder på gång in
vi har ett flertal tillfällen fått hagel här 
( nu vet jag att ni har snö i Sverige) 
men hagel i England är riktigt ovanligt

Då passar det ju bättre med att stanna inne och hitta på lite inomhus aktiviteter i stället :) 


Jag har bland annat bokat upp en flyttfirma som skall komma och pack våra grejor och flytta dom till sverige. 
Fick en shock när dom estimerat att vi har 
cirka 30 kubikmeter med oss hem
Hmmm ! 
Har vi tillräckligt stort hus ?? 


Nä min socker söta läsare nu skall Lisa ta sig en kopp kaffe till 
och sedan blir det promenad med dogsen 
måste ju värma upp inför spinning passet ikväll :) 
Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAAAAAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails