tisdag 3 april 2012

Lite av varje ..............


Hej alla, 

Kunde inte motstå dessa fina rosa blommor 
jag tog kort på dom direkt 
innan dom blir vissna 
i vår familj glömmer vi lätt bort dom där levande blommorna 
VA ! 
Skall dom ha vatten ? 
Okej då förstår jag 
det är ju tur att affären har många blommor då :) 


så här såg det ut i går när jag vaknade 
inte lika varmt som det var förut 
men det är fortfarande +10 grader, helt okej !! 
Lika fint idag faktiskt så en bra start 

men stakars Skottland dom har fått en hel del snö :) 
ca:20 cm snö
Brrrrrrr !
Jag hoppas den inte kommer hit !
Men om det kommer hit skall jag fortsätta låtsas som 
om det är sommar och 20 grader varmt
kan bli intressant bilder det :)hihihi


Idag tänkte jag bjuda på ett middagstips !!
Min vän D goda spenat sallad !!
Super enkelt att göra


och gott 
(Receptet hittar du under goda recept fliken)

Nej min söta goda vänner nu skall jag ta mig en till kopp kaffe 
och planer ett litet fotoprojekt som jag har fått 
skall få ta familje bilder på S, G och lilla E 
Skall bli kul !!

Ta hand om er nu så syns vi snart igen
KRAAAAAAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails