måndag 16 april 2012

Härmed lovar och svär.....


jag att nu skall jag uppdatera våran blogg
Nu är det ju inte långt kvar tills vi flyttar och jag tänkte att ni också skall få följa med på den trippen
hem till kära Svedala igen :) 
Jag verkligen längtar såååååå !!


nästa vecka så börjar det 
då kommer det första flytt lasset till vårt nya boende 
Wiiiiiii !!
Skall bli så skoj !! 
Skall ta lite kort och visa er !!
Våra söta hyresvärdar E och L har fixat fika och en härlig middag 
till oss med när vi kommer hem 
(helt fantastiskt att jag redan kallar det hem) 
men det hjälper till att ha så mysiga hyresvärdar :) 
Ni är för söta !!


Idag sitter jag här med lite sned mun har varit till tandläkaren 
och fixat en lagning som hade spruckit 
Nu hör det till saken att jag är ju lite rädd eller rättare sagt nervös när jag går till tandläkaren
kan tänka mig hundra roligare saker att göra 
men det är ett måste !! 
Jag vet !!
Men om man nu är nervös så hjälper det ju inte 
att den utrustningen tandläkaren skulle använda inte fungerar 
så här lät det 
 Tandläkare :" Okej nu kommer det att skaka lite för att jag kommer att använda en annan borr, MEN den fungerar ju inte har du kollat så att vi har tryck ? "
Tandläkarens assistent " Ja allt skall vara okej " 
Tandläkaren till mig " Okej nu fungerar inte detta men jag behöver egentligen inte den "
HELT OKEJ FÖR MIG :) 
Ja så här lät det med cirka tre olika moment som hon skulle göra 
Nu sitter jag här och undrar har jag fått det lagat eller skall jag boka en tid i Sverige med när jag kommer hem ?? 
Nej jag tror jag väntar ett år :) 

Nä hej hopp nu skall jag äta godis och drick kaffe :)
ta hand om er nu så syns vi snart igen 
KRAAAAAAM










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din söta kommentar den värmer så gott !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails